תקנון האתר

גולשים יקרים,

אתר זה מנוהל על ידי תושב שכונת נווה גן, אשר מאז 2012 משקיע זמן, כספים ומאמצים על מנת לקדם את השכונה.

פעילות פעילי השכונה נעשית בהתנדבות, וכל תושבי נווה גן מוזמנים להצטרף לעשייה, שכן כידוע בשכונה היחסית חדשה יש נושאים רבים הדורשים טיפול.

תושבים הבוחרים שלא להצטרף לפחות לעשייה מתבקשים לשקול היטב את התבטאויותיהם באתר בכלל ובקבוצת הפייסבוק בפרט, על מנת שלא לפגוע בשכניהם שבחרו לנסות לקדם את השכונה. ביקורת בונה, הצעות ייעול ורעיונות לשיפור – תמיד התקבלו וייתקבלו בברכה. לעומת זאת – השמצות, ביקורת הורסת ו"שחרור קיטור" על אנשים פרטיים אשר בסך הכל ניסו לעזור – יוסרו באופן מיידי על פי שיקול מנהל האתר / קבוצת הפייסבוק ללא התחייבות לעדכון כותב ההודעה על כך. גולשים אשר יגלו שהודעתם הוסרה יוכלו להגיש בקשה לבירור העניין מול מנהל האתר / קבוצת הפייסבוק באמצעות תפריט "צור קשר".

אין לראות בצעד זה כלי ל"סתימת פיות", אלא מנגנון הגנה על המוטיבציה של הפעילים (והפעילים הפוטנציאלים) למען קידום שכונת נוה גן.

בנוסף, על מנת להבטיח הנאה מהשימוש באתר ובקבוצת הפייסבוק, הגולשים מתבקשים להקפיד:
א. לכבד כל כותב, גם אם אינם מסכימים עם דעותיו
ב. להימנע מפרסום הודעות הכוללות איומים, קריאה לאלימות, שפה לא נאותה או הכפשות
ג. להימנע מהודעות הכוללות פרסום סמוי אשר עלול להטעות גולשים אחרים
ד. לא להגיב על נושא אחד בדיון או כתבה העוסקים בנושא אחר, ולא לשלב בהודעתם קישורים אשר אינם רלוונטים להודעה (למשל, לצורך קידום אתר זה או אחר)
ה. לפתוח דיון חדש בקבוצת הפייסבוק רק כאשר אין דיון קיים באותו נושא (לנוחותכם – חלון חיפוש)
מנהל האתר / קבוצת הפייסבוק שומרים לעצמם את הזכות למחוק / לא לאשר פרסום הודעות אשר לא יעמדו בקריטריונים לעיל או קריטריונים אשר ייקבעו בהמשך, ללא התחייבות לעדכון כותב ההודעה על כך, ואף לחסום משתמשים לתקופה קצובה / לצמיתות.

פעילי שכונת נוה גן, וביניהם מנהל האתר/ קבוצת הפייסבוק, אינם מתחייבים לקרוא כל הודעה / תגובה ו/או להגיב עליה, ואין לראות באי תגובתם להודעה / תגובה מסוימת הסכמה / אי הסכמה עם הכתוב בה או מחויבות כלשהי לבדוק את הנושא בו היא דנה.

אין הנהלת האתר ו/או פעילי שכונת נוה גן אחראים לכל נזק או תוצאה אשר ייגרמו בעקבות הסתמכות על המידע המופיע באתר / קבוצת הפייסבוק. המידע המצוי בהם הינו מידע כללי, ועל כל אדם לבדוק ולאמת כל פרט מידע מול בעל מקצוע ו/או הרשויות המוסמכות.

בעת פנייה לאתר או הצטרפות לרשימת התפוצה, מודעים הנרשמים לכך כי ייתכן שמעת לעת יבוצע שימוש בכתובת האימייל ו/או הטלפון אשר הם מזינים.

לסיום, יודגש כי אין להעתיק תכנים מאתר זה ללא הוספת קישור בולט לעמוד הראשי שלו וקבלת אישור כתוב ממנהל האתר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל
דילוג לתוכן